Kiekeboe..

De koffers ingepakt, fietsen op het VUT rek en richting Assen. Op de parkeerplaats van Hotel van der Valk staat de bus met aanhanger al te wachten. In Assen stappen ongeveer 15 mensen in de bus. De eerste  mensen zijn al opgestapt in Hoogkerk en Drachten. De volgende stop is Asten, waar ook nog mensen instappen.  We zitten met 35 mensen in de bus en zijn 9 dagen elkaars reisgenoten.  De reis gaat naar Tsjechië, zuid-Bohemen.  De eerste stop is in Velburg, waar we overnachten. De volgende dag rijden we naar Trebon, daar begint de eerste etappe naar Nove-Hardy. 

Lees meer »

Naar de andere kant

 We willen de kamer, wat we ook wel de kantine noemen, het liefst zo gauw mogelijk leeg hebben. De 10 m3 container voor bouw en sloopafval moet de 18 e mei weer opgehaald. Geja wil daar als laatste nog de vloerbedekking " inmieteren". Dus we hebben zoals je dat noemt een stok achter de deur!

Lees meer »

Betonvloer

De oude betonvloer en een laagje zwarte grond is inmiddels verwijderd. Een laagje van 5 cm zand aangebracht en afgedekt met plasticfolie. Om de nieuwe vloer voldoende sterkte te geven ook een bouwstalmat aangebracht. Niets staat ons meer in de weg om het beton te gaan storten.

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb