Kiekeboe..
De koffers ingepakt, fietsen op het VUT rek en richting Assen. Op de parkeerplaats van Hotel van der Valk staat de bus met aanhanger al te wachten. In Assen stappen ongeveer 15 mensen in de bus. De eerste mensen zijn al opgestapt in Hoogkerk en Drachten. De volgende stop is Asten, waar ook nog mensen instappen. We zitten met 35 mensen in de bus en zijn 9 dagen elkaars reisgenoten. De reis gaat naar Tsjechië, zuid-Bohemen. De eerste stop is in Velburg, waar we overnachten. De volgende dag rijden we naar Trebon, daar begint de eerste etappe naar Nove-Hardy.
Maak jouw eigen website met JouwWeb